{"id":36036,"date":"2019-10-25T10:44:45","date_gmt":"2019-10-25T08:44:45","guid":{"rendered":"http:\/\/szandasuli.hu\/?p=36036"},"modified":"2019-11-03T10:57:17","modified_gmt":"2019-11-03T09:57:17","slug":"digitalis-pedagogiai-workshop-szandaszoloson","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/szandasuli.hu\/digitalis-pedagogiai-workshop-szandaszoloson\/","title":{"rendered":"Digit\u00e1lis pedag\u00f3giai workshop Szandasz\u0151l\u0151s\u00f6n"},"content":{"rendered":"\n

Int\u00e9zm\u00e9ny\u00fcnk m\u0171helymunk\u00e1t szervezett \u201eDigit\u00e1lis pedag\u00f3giai workshop\u201d c\u00edmmel 2019. okt\u00f3ber 21-\u00e9n. A programra megh\u00edvtuk a projektmenedzsmentet, a bevont int\u00e9zm\u00e9nyek megval\u00f3s\u00edt\u00f3it \u00e9s a projektben r\u00e9szt vev\u0151 iskol\u00e1k pedag\u00f3gusait. A m\u0171helymunk\u00e1n r\u00e9szt vett int\u00e9zm\u00e9ny\u00fcnk vezet\u0151s\u00e9ge is.
Rendezv\u00e9ny\u00fcnket k\u00e9t ok miatt illesztett\u00fck a Szolnoki Pedag\u00f3giai Oktat\u00e1si K\u00f6zpont \u00e1ltal szervezett \u201e\u0150szi pedag\u00f3giai m\u00f3dszertani napok\u201d programsorozat\u00e1ba. Egyr\u00e9szt annak \u00e9rdek\u00e9ben, hogy m\u00e1s int\u00e9zm\u00e9nyek pedag\u00f3gusai is r\u00e9szt vehessenek a bemutat\u00f3 \u00f3r\u00e1kon \u00e9s az azt k\u00f6vet\u0151 konzult\u00e1ci\u00f3kon, m\u00e1sr\u00e9szt az\u00e9rt, hogy a digit\u00e1lis pedag\u00f3giai m\u00f3dszert, mint j\u00f3 gyakorlatot min\u00e9l eredm\u00e9nyesebben meg tudjuk osztani.
A programban k\u00e9t koll\u00e9g\u00e1nk tartott bemutat\u00f3 \u00f3r\u00e1t. Benca Ern\u0151 nyolcadik oszt\u00e1lyosoknak \u201eK\u00e9mia \u00f3ra a fenntarthat\u00f3s\u00e1g jegy\u00e9ben, digit\u00e1lis eszk\u00f6z\u00f6k felhaszn\u00e1l\u00e1s\u00e1val\u201d c\u00edmmel. Az \u00f3ra t\u00e9m\u00e1ja volt: A hidrog\u00e9n, mint a j\u00f6v\u0151 energiaforr\u00e1sa. Tulajdons\u00e1gainak megismer\u00e9se. A hidrog\u00e9nmolekula fel\u00e9p\u00edt\u00e9se \u00e9s modellez\u00e9se. A hidrog\u00e9n el\u0151fordul\u00e1sa \u00e9s szerepe a mindennapi \u00e9letben.
Dancza J\u00e1nos \u00f3r\u00e1j\u00e1nak c\u00edme: \u201eBiol\u00f3gia \u00f3ra a fenntarthat\u00f3s\u00e1g jegy\u00e9ben, digit\u00e1lis eszk\u00f6z\u00f6k felhaszn\u00e1l\u00e1s\u00e1val\u201d, melyet a 7.b oszt\u00e1lyosoknak tartott. T\u00e9m\u00e1ja: Az ember term\u00e9szet\u00e1talak\u00edt\u00f3 munk\u00e1latainak negat\u00edv hat\u00e1sa a forr\u00f3 \u00f6vezet \u00e9l\u0151vil\u00e1g\u00e1ra \u00e9s mag\u00e1ra az emberis\u00e9gre. Megold\u00e1si lehet\u0151s\u00e9gek.
A r\u00e9sztvev\u0151k az \u00f3r\u00e1k ut\u00e1n k\u00f6z\u00f6s szakmai konzult\u00e1ci\u00f3n vehettek r\u00e9szt, ahol j\u00f3 hangulatban sz\u00e1mos k\u00e9rd\u00e9s megvitat\u00e1sra ker\u00fclt. Ez a m\u0171helymunka kiv\u00e1l\u00f3 lehet\u0151s\u00e9g volt a horizont\u00e1lis tanul\u00e1sra, hiszen a gyakorlatban keletkez\u0151 tud\u00e1s partneri cser\u00e9j\u00e9t tudtuk megval\u00f3s\u00edtani.  <\/p>\n\n\n\n

Az esem\u00e9ny megh\u00edv\u00f3ja IDE <\/a>kattintva tekinthet\u0151 meg.<\/p>\n\n\n\n

\n\n \t\t\n\t\t\t\t