{"id":38166,"date":"2019-12-04T06:23:00","date_gmt":"2019-12-04T05:23:00","guid":{"rendered":"http:\/\/szandasuli.hu\/?p=38166"},"modified":"2020-07-05T14:23:34","modified_gmt":"2020-07-05T12:23:34","slug":"reszt-vettunk-a-dpmk-muhelymunka-sorozataban-budapesten","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/szandasuli.hu\/reszt-vettunk-a-dpmk-muhelymunka-sorozataban-budapesten\/","title":{"rendered":"R\u00e9szt vett\u00fcnk a DPMK m\u0171helymunka-sorozat\u00e1ban Budapesten"},"content":{"rendered":"\n

A Digit\u00e1lis Pedag\u00f3giai M\u00f3dszertani K\u00f6zpont (DPMK) \u201ePedag\u00f3giai meg\u00fajul\u00e1s a 21. sz\u00e1zad eszk\u00f6zeivel\u201d c\u00edmmel m\u0171helymunka-sorozatot ind\u00edtott a 2019\/2020-as tan\u00e9vben.
A szakmai rendezv\u00e9nyeknek kett\u0151s c\u00e9lt sz\u00e1ntak: <\/p>\n\n\n\n

  1. az EFOP-3.2.3-17 „Digit\u00e1lis k\u00f6rnyezet\na k\u00f6znevel\u00e9sben” p\u00e1ly\u00e1zatot\nmegval\u00f3s\u00edt\u00f3 int\u00e9zm\u00e9nyek szakmai t\u00e1mogat\u00e1sa, <\/li>
  2. a Digit\u00e1lis T\u00e9mah\u00e9tre val\u00f3 felk\u00e9sz\u00fcl\u00e9st seg\u00edt\u0151, gyakorlatcentrikus\nm\u0171helymunka a t\u00e9mah\u00e9ttel ismerked\u0151 \u00e9s a t\u00e9mah\u00e9ten kor\u00e1bban m\u00e1r\ntapasztalatokat szerezett pedag\u00f3gusok sz\u00e1m\u00e1ra.<\/li><\/ol>\n\n\n\n

    2019. december 3-\u00e1n Budapesten, a Mozg\u00e1sjav\u00edt\u00f3 \u00c1ltal\u00e1nos Iskol\u00e1ban, a m\u0171helymunka-sorozat egyik \u00e1llom\u00e1s\u00e1n r\u00e9szt vett a p\u00e1ly\u00e1zatunk szakmai- \u00e9s digit\u00e1lis m\u00f3dszertani asszisztense is.
    A program sor\u00e1n lehet\u0151s\u00e9g\u00fck ny\u00edlt a \u201eDigit\u00e1lis k\u00f6rnyezet a k\u00f6znevel\u00e9sben\u201d projektek megval\u00f3s\u00edt\u00e1s\u00e1val \u00f6sszef\u00fcgg\u0151 szakmai konzult\u00e1ci\u00f3kra, a tapasztalatok megoszt\u00e1s\u00e1ra, valamint a p\u00e1ly\u00e1zat megval\u00f3s\u00edt\u00e1sa sor\u00e1n felmer\u00fcl\u0151 szakmai jelleg\u0171 dilemm\u00e1k megbesz\u00e9l\u00e9s\u00e9re. <\/p>\n\n\n\n

    \n\n \t\t\n\t\t\t\t