{"id":43163,"date":"2021-06-08T13:24:00","date_gmt":"2021-06-08T11:24:00","guid":{"rendered":"http:\/\/szandasuli.hu\/?p=43163"},"modified":"2021-07-16T13:29:40","modified_gmt":"2021-07-16T11:29:40","slug":"2-osztalyos-oko-munkacsoport-beszamoloja","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/szandasuli.hu\/2-osztalyos-oko-munkacsoport-beszamoloja\/","title":{"rendered":"2. oszt\u00e1lyos \u00d6KO munkacsoport besz\u00e1mol\u00f3ja"},"content":{"rendered":"\n

M\u00e1r az els\u0151 projektmegbesz\u00e9l\u00e9s alkalm\u00e1val megbizonyosodtunk arr\u00f3l, mennyire j\u00f3 \u00f6tlet volt a partnerint\u00e9zm\u00e9ny \u00f3vod\u00e1j\u00e1val p\u00e1rhuzamosan hasonl\u00f3 \u00e9letkor\u00fa tanul\u00f3kat a mi iskol\u00e1nkb\u00f3l is bevonni a projektbe. A partnerint\u00e9zm\u00e9ny \u00f3v\u00f3n\u0151je \u00e9s tan\u00edt\u00f3n\u0151i hamar megtal\u00e1lt\u00e1k az egy\u00fcttm\u0171k\u00f6d\u00e9s k\u00f6z\u00f6s pontjait Feh\u00e9rn\u00e9 Zs\u00e1k Zsuzsanna tan\u00edt\u00f3n\u0151vel, a 2. c oszt\u00e1ly oszt\u00e1lyf\u0151n\u00f6k\u00e9vel, egyben mentor\u00e1val. Az \u00e9letkori saj\u00e1toss\u00e1goknak megfelel\u0151 feladatokat k\u00fcl\u00f6n munkacsoportban is egyeztett\u00e9k. A j\u00e1rv\u00e1nyhelyzet enn\u00e9l a koroszt\u00e1lyn\u00e1l \u00e9s csoportn\u00e1l is g\u00e1tat szabott a tervezett tev\u00e9kenys\u00e9gek marad\u00e9ktalan megval\u00f3s\u00edt\u00e1s\u00e1nak, \u00e1m kreativit\u00e1ssal \u00e9s rugalmass\u00e1ggal j\u00f3l tudt\u00e1k kezelni a helyzetet.
A gyerekek sikerrel oldott\u00e1k meg az \u00f6kol\u00f3giai l\u00e1bnyommal val\u00f3 megismerked\u00e9st a sz\u00fcl\u0151k bevon\u00e1s\u00e1val, valamint Pet\u0151fi S\u00e1ndor: Mi k\u00e9k az \u00e9g! c\u00edm\u0171 vers\u00e9nek els\u0151 versszak\u00e1hoz kapcsol\u00f3d\u00f3 illusztr\u00e1ci\u00f3s \u00f3ri\u00e1s poszter k\u00e9sz\u00edt\u00e9s\u00e9t is.
A Fenntarthat\u00f3s\u00e1gi T\u00e9mah\u00e9thez kapcsol\u00f3d\u00f3an ismerkedtek az erd\u0151vel mint \u00f6kosziszt\u00e9m\u00e1val, ennek eredm\u00e9ny\u00e9t a gy\u00f6ny\u00f6r\u0171 rajzok igazolj\u00e1k. Az \u00e9lm\u00e9nyt ny\u00fajt\u00f3 \u00e9s j\u00f3kedv\u0171 alkot\u00e1st sz\u00e1mtalan fot\u00f3 bizony\u00edtja.
A cs\u00edkszentkir\u00e1lyi M\u00e9hecske \u00f3vod\u00e1val az ERASMUS+ projekt\u00fcnk t\u00e9m\u00e1j\u00e1hoz kapcsol\u00f3d\u00f3 k\u00f6z\u00f6s miniprojekt megval\u00f3s\u00edt\u00e1sa a j\u00e1rv\u00e1nyhelyzet \u00e9s a digit\u00e1lis munkarend miatt elmaradt, ezt a k\u00f6vetkez\u0151 tan\u00e9vben lesz lehet\u0151s\u00e9g p\u00f3tolni.<\/p>\n\n\n\n

Mi k\u00e9k az \u00e9g?<\/a><\/p>\n\n\n\n

\u00d6kol\u00e1bnyom 2.c\/1<\/a><\/p>\n\n\n\n

\u00d6kol\u00e1bnyom 2.c\/2<\/a><\/p>\n\n\n\n

Az erd\u0151 szintjei<\/a><\/p>\n\n\n\n

\u00c9letfa<\/a><\/p>\n\n\n\n

\n\n \t\t\n\t\t\t\t