{"id":44495,"date":"2021-10-15T23:00:00","date_gmt":"2021-10-15T21:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/szandasuli.hu\/?p=44495"},"modified":"2021-10-21T23:01:26","modified_gmt":"2021-10-21T21:01:26","slug":"workshop-szandaszoloson-2-osztalyos-matematika-bemutato-ora-es-konzultacio","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/szandasuli.hu\/workshop-szandaszoloson-2-osztalyos-matematika-bemutato-ora-es-konzultacio\/","title":{"rendered":"Workshop Szandasz\u0151l\u0151s\u00f6n – 2. oszt\u00e1lyos matematika bemutat\u00f3 \u00f3ra \u00e9s konzult\u00e1ci\u00f3"},"content":{"rendered":"\n

A projekt sor\u00e1n az utols\u00f3 workshop Szandasz\u0151l\u0151s\u00f6n val\u00f3sult meg 2021. okt\u00f3ber 13-\u00e1n. B\u00edzva a j\u00e1rv\u00e1ny\u00fcgyi helyzet kedvez\u0151 alakul\u00e1s\u00e1ban, jelenl\u00e9ti form\u00e1ban hirdett\u00fck meg a programot, \u00e9s ugyanebben a form\u00e1ban meg is tudtuk val\u00f3s\u00edtani.<\/p>\n\n\n\n

A workshop h\u00e1zigazd\u00e1ja T\u00f3th Tam\u00e1s tan\u00edt\u00f3 volt, aki a saj\u00e1t m\u00e1sodik oszt\u00e1ly\u00e1ban tartott bemutat\u00f3 jelleggel matematika \u00f3r\u00e1t, majd ezt k\u00f6vet\u0151en konzult\u00e1ci\u00f3ra, szakmai egyeztet\u00e9sre \u00e9s megbesz\u00e9l\u00e9sre ker\u00fclt sor.<\/p>\n\n\n\n

Az \u00f3ra c\u00e9lja: <\/strong>A matematika oktat\u00e1s \u00e9s tanul\u00e1s seg\u00edt\u00e9se, szeml\u00e9letesebb\u00e9 t\u00e9tele digit\u00e1lis eszk\u00f6z\u00f6k alkalmaz\u00e1s\u00e1val. A j\u00e1t\u00e9koss\u00e1g m\u00f3dszer\u00e9nek alkalmaz\u00e1sa.<\/strong><\/strong><\/p>\n\n\n\n

A bemutat\u00f3 \u00f3ra a c\u00e9llal koherensen val\u00f3sult meg. Szeml\u00e9letes p\u00e9ld\u00e1j\u00e1t l\u00e1thattuk a j\u00e1t\u00e9kba \u00e1gyazott tanul\u00e1snak \u00e9s a digit\u00e1lis eszk\u00f6z\u00f6kkel t\u00f6rt\u00e9n\u0151 indirekt ismerked\u00e9snek egy fiatal pedag\u00f3gus vezet\u00e9s\u00e9vel.<\/p>\n\n\n\n

Az \u00f3r\u00e1n a m\u00e1sodik oszt\u00e1lyos matematika tan\u00edt\u00e1s\u00e1nak olyan sz\u00ednes m\u00f3dszertani t\u00e1rh\u00e1z\u00e1t ismerhett\u00fck meg, ahol a tananyag elsaj\u00e1t\u00edt\u00e1sa \u00e9s gyakorl\u00e1sa k\u00f6zben megval\u00f3sult a t\u00e1rsas \u00e9s szoci\u00e1lis kompetenci\u00e1k fejleszt\u00e9se, az egy\u00fcttm\u0171k\u00f6d\u00e9sre \u00e9s szab\u00e1lyk\u00f6vet\u00e9sre nevel\u00e9s, a k\u00f6z\u00f6ss\u00e9g-, szem\u00e9lyis\u00e9g-, logikus gondolkod\u00e1s-, \u00e9s a r\u00e9szk\u00e9pess\u00e9gek fejleszt\u00e9se is. A digit\u00e1lis eszk\u00f6z\u00f6k haszn\u00e1lata seg\u00edtette az \u00e9lm\u00e9nyszer\u0171 tanul\u00e1st, a tanul\u00e1simotiv\u00e1ci\u00f3 megteremt\u00e9s\u00e9t \u00e9s fenntart\u00e1s\u00e1t.<\/p>\n\n\n\n

Az \u00f3ra ig\u00e9nyesen kialak\u00edtott, bar\u00e1ts\u00e1gos oszt\u00e1lytermi k\u00f6rnyezetben, j\u00f3 hangulatban val\u00f3sult meg. A programot az el\u0151k\u00e9sz\u00edtetts\u00e9g \u00e9s a j\u00f3l szervezetts\u00e9g jellemezte.\u00a0 Megfigyelhet\u0151 volt, hogy az oszt\u00e1lynak olyan kialakult szok\u00e1srendszere \u00e9s hat\u00e1rozott \u00e9rt\u00e9krendje van, amelyben a j\u00e1t\u00e9k \u00e9s a digit\u00e1lis eszk\u00f6z\u00f6k haszn\u00e1lata \u00e1lland\u00f3an jelen van. <\/p>\n\n\n\n

A workshop megh\u00edv\u00f3j\u00e1t IDE<\/a><\/strong> kattintva <\/p>\n\n\n\n

\n\n \t\t\n\t\t\t\t