Előző bejegyzés
Publikációink
- Dr. Kállai Mária – Dr. Szabó Mária, Ötlettár intézményvezetők számára, MAGTÁR Megelőzés – Alkalmazkodás – Gondoskodás, Országos Közoktatási Intézet 2006.
- Dr. Kállai Mária – Mezei Csilla, Az egymástól tanulás intézményi tapasztalatai a Szandaszőlősi Általános Iskola, Művelődési Ház és Alapfokú Művészetoktatási Intézményben, 2003. szeptember 12. (előadás) Új gyakorlat – Európai utakon konferencia kiadvány, ISO Fórum, 2003. (cikk)
- Dr. Kállai Mária – Mezei Csilla, Az intézményi minőségirányítási program (MIP) és továbbfejlesztése, Minőségfejlesztés az oktatásban. Gyakorlati útmutató oktatási intézmények számára (Szerkesztő: Bálint Julianna)
- Dr. Kállai Mária, A Közoktatás Minőségéért Díj pályázati tapasztalatai a Szandaszőlősi Általános Iskola, Művelődési Ház és Alapfokú Művészetoktatási Intézményben, 2004. szeptember
- Dr. Kállai Mária, A pedagógiai program felülvizsgálata a Szandaszőlősi Általános Iskola, Művelődési Ház és Alapfokú Művészetoktatási Intézményben, Pedagógiai Intézet Hírlevél, 2004. március
- Dr. Kállai Mária, Az intézményi minőségirányítási program tartalma és formája előadás, IV. Regionális Minőségfejlesztési Konferencia, 2003. december 5.
- Dr. Kállai Mária, Hogyan jobban? A minőségfejlesztés, mint az intézményi tartalmi fejlesztés eszköze, Minőség Hét, Oktatási nap, 2003. november 13. (előadás), Magyar Minőség: Minőség az oktatásban 2003. november (cikk)
- Dr. Kállai Mária, Kalapács János: Minőségirányítási Program (MIP) a közoktatási intézményekben c. anyagának szakmai lektorálása, X-Levél, 2003. december
- Dr. Kállai Mária – Mezei Csilla – Szász Edina, Magyar Minőség Hét –Előadás: Kiválóság egy általános és művészeti iskolában Hogyan tovább minőségügy?, 2005. november 7-10.
- Kállai Mária – Mezei Csilla, Első foglalkozás a Comenius Klubban, Új Katedra, 2001. szeptember, 22.p.
- Kállai Mária – Pesti Istvánné – Zsák Zsuzsanna, „ A gyerekekkel szemben támasztott magas követelményrendszer, túlzott eredmény centrikusság jellemzi az iskolát, Új Katedra, 2001. október, 12.p.
- Kállai Mária – Pesti Istvánné, Az intézményen belüli anyagi és erkölcsi elismerés javítási lehetőségének vizsgálata – a minőségfejlesztés eszközeivel, Új Katedra, 2001. szeptember, 25.p.
- Kállai Mária , A Comenius 2000 Közoktatási Minőségfejlesztési program és a pedagógia kapcsolatának felvillantása, Új Katedra, 2001. ápr., 29.p.
- Kállai Mária , A Comenius 2000 Közoktatási Minőségfejlesztési Program I. Intézményi modelljének kiépítési feladatai, Comenius Hírlevél, 2001. december
- Kállai Mária , A Szandaszőlősi Általános Iskola, Művelődési Ház és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény minőségfejlesztő tevékenységének bemutatása, Új Katedra, 2001. április, 11.p.
- Kállai Mária, Egy speciálkollégium tanulságai, Új Katedra, 2001. szeptember, 20.p.
- Kállai Mária , Jó tanácsok minőségbiztosítóknak, A Comenius Program Hírlevele, 2001. IV. október, 2. p.
- Kállai Mária , Minőségbiztosítás a mai magyar közoktatásban, Új Pedagógiai Közlemények, Eötvös Lóránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet Kiadványai, Doktoranduszok bemutatkozása, A neveléstudományi doktoranduszok első országos konferenciája I, Bp. : ELTE BTK, Neveléstudományi Intézet, 2001, 281. p.
- Kállai Mária, Pluralizmus, egységesség, szegregáció, integráció, differenciálás a mai magyar közoktatási rendszer minőségbiztosítási gyakorlatában, Új Katedra, 2001. ápr. 8 .
- Rátkainé Hegedűs Ilona, Fejlesztés a „Nebuló 2”-vel , Tanító 2002. szeptember, 7. szám
- Dr. Kállai Mária – Szász Edina, Az iskolavezetés jó gyakorlatai – iskola és versenyképesség, OKI 2006.
- Molnár Anna: Ahány gyerek… (Szövegértés, szövegalkotás programcsomag alkalmazásának tapasztalatai) (TIOK projektkiadvány, 2006.)
- Molnár Anna: A mentorálás tapasztalatai a kompetencia alapú programcsomag alkalmazása (TIOK projektkiadvány, 2006.)
- Mezei Csilla: A partneri igény- és elégedettségmérés intézményi rendszere (Verlag Dashöfer 2006.)
- Kobold Tímea: Testnevelés óra 3. osztályban (Tanító folyóirat 2007.)
- Kondorné Fehér Anikó: Ének-zene óra 6. osztályban (Tanító folyóirat 2007.)
- Szalainé Tóth Ibolya, Rátkainé, Hegedűs Ilona: A Lőrincz –féle komplex tantermi játékok a Szandaszőlősi Általános Iskola, Művelődési Ház és Alapfokú Művészetoktatási Intézményben (Új Pedagógiai Szemle 2009/8-9)
- Bartáné Jáger Anikó – Nagy Balázsné – Papp Márta: Hallássérült gyerekek iterációjának folyamata (esettanulmány) (Tanító folyóirat
- 2009/5.)
- Szántó Piroska: Anyanyelvi–zenei helyesírás tanítása, diszgráfia kezelése (Tanító folyóirat 2009/9-10-11)
- Hornyák Lászlóné: Differenciálásra épülő tanulásirányítás 2. osztályban (Tanító folyóirat 2009/1.)
- Rátkainé Hegedűs Ilona: Projektmódszer alkalmazása (Tanító folyóirat 2009/1.)
- Rátkainé Hegedűs Ilona – Szalainé Tóth Ibolya: A Lőrincz –féle komplex tantermi játékok a Szandaszőlősi Általános Iskola, Művelődési Házban (A változások kora 3.I. Akadémia 2009.)
- Hornyák Lászlóné: Madarak és Fák Napja – témahét (Verlag Dashöfer 2011.)
- Rátkainé Hegedűs Ilona: Projektmódszer (Verlag Dashöfer 2011.)
- Széles Imréné: Irodalmi művek és autentikus szövegek feldolgozása az idegen nyelvi órákon (Verlag Dashöfer 2011.)
- Mezei Csilla: Tanulószervezetünk (Verlag Dashöfer 2011.)
- Szász Edina: Drogprevenciós foglalkozások (Verlag Dashöfer 2011.)
- Pozderkáné Vitéz Edit: A játék mindig öröm (Verlag Dashöfer 2011.)
- Czeglédi Karolina: Mérés-értékelési rendszer működtetése a Szandaszőlősi Általános Iskola, Művelődési Ház és Alapfokú Művészetoktatási Intézményben (Verlag Dashöfer 2011.)
- Mezei Csilla – Pesti Istvánné – Szász Edina: Tanuló szervezet a tanulószervezet (Minőség és Megbízhatóság 2012/2.)
- Szász Edina: Így használom a digitális taneszközöket… (IKT Mozaik, OFI 2010.)