• Főoldal
  • Általános Információk
    • Hírek
    • Közzétételi adatok
    • Korábbi weboldalunk
  • Eseménynaptár
  • Eredmények-elismerések
    • Versenyeredmények
    • Egyéni elismerések és kitüntetések
    • Szervezeti szintű elismeréseink
  • Képgaléria
    • Homokanimáció
  • Pályázatok
    • Digitális Témahét
    • Comenius Projekt
    • ERASMUS+
    • ERASMUS+ Öko-Okos
    • ERASMUS+ AMI
    • EFOP pályázataink
      • EFOP 1.8.5-17 Menő menzák az iskolákban – Menőzz velünk az egészségedért
      • EFOP 3.3.7-17-Informális és nem formális lehetőségek kialakítása a köznevelési intézményekben
      • EFOP-3.2.3-17 Digitális környezet fejlesztése a Szolnoki Tankerületi Központ intézményeiben
      • EFOP-3.2.5-17-Pályaorientáció, kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztése a köznevelés rendszerében
      • EFOP 3.2.6-17 A tanulók képesség-kibontakoztatásának elősegítése a köznevelési intézményekben
    • Csoóri Sándor Program
      • CSSP-EGYEDI-2018-0059
      • CSSP-NEPTANC-2018-0390
      • CSSP-E-NEPTANC-MO-2019-0171
      • CSSP-E-TANCHAZ-2019-0105
    • Oktatási Hivatal Bázisintézménye
      • Bázisintézményi hírek
    • Minősített Tehetséggondozó Műhely
    • Határtalanul!
    • NTP pályázatok
    • TÁMOP Pályázatok
  • DSE
  • Kapcsolat
  • Letöltések

Publikációink

Létrehozva: 2013 szept 02
Közzétette: sysadmin
Hozzászólás: 0
Cimkék: publikáció
  • Dr. Kállai Mária – Dr. Szabó Mária, Ötlettár intézményvezetők számára, MAGTÁR Megelőzés – Alkalmazkodás – Gondoskodás, Országos Közoktatási Intézet 2006.
  • Dr. Kállai Mária – Mezei Csilla, Az egymástól tanulás intézményi tapasztalatai a Szandaszőlősi Általános Iskola, Művelődési Ház és Alapfokú Művészetoktatási Intézményben, 2003. szeptember 12. (előadás) Új gyakorlat – Európai utakon konferencia kiadvány, ISO Fórum, 2003. (cikk)
  • Dr. Kállai Mária – Mezei Csilla, Az intézményi minőségirányítási program (MIP) és továbbfejlesztése, Minőségfejlesztés az oktatásban. Gyakorlati útmutató oktatási intézmények számára (Szerkesztő: Bálint Julianna)
  • Dr. Kállai Mária, A Közoktatás Minőségéért Díj pályázati tapasztalatai a Szandaszőlősi Általános Iskola, Művelődési Ház és Alapfokú Művészetoktatási Intézményben, 2004. szeptember
  • Dr. Kállai Mária, A pedagógiai program felülvizsgálata a Szandaszőlősi Általános Iskola, Művelődési Ház és Alapfokú Művészetoktatási Intézményben, Pedagógiai Intézet Hírlevél, 2004. március
  • Dr. Kállai Mária, Az intézményi minőségirányítási program tartalma és formája előadás, IV. Regionális Minőségfejlesztési Konferencia, 2003. december 5.
  • Dr. Kállai Mária, Hogyan jobban? A minőségfejlesztés, mint az intézményi tartalmi fejlesztés eszköze, Minőség Hét, Oktatási nap, 2003. november 13. (előadás), Magyar Minőség: Minőség az oktatásban 2003. november (cikk)
  • Dr. Kállai Mária, Kalapács János: Minőségirányítási Program (MIP) a közoktatási intézményekben c. anyagának szakmai lektorálása, X-Levél, 2003. december
  • Dr. Kállai Mária – Mezei Csilla – Szász Edina, Magyar Minőség Hét –Előadás: Kiválóság egy általános és művészeti iskolában Hogyan tovább minőségügy?, 2005. november 7-10.
  • Kállai Mária – Mezei Csilla, Első foglalkozás a Comenius Klubban, Új Katedra, 2001. szeptember, 22.p.
  • Kállai Mária – Pesti Istvánné – Zsák Zsuzsanna, „ A gyerekekkel szemben támasztott magas követelményrendszer, túlzott eredmény centrikusság jellemzi az iskolát, Új Katedra, 2001. október, 12.p.
  • Kállai Mária – Pesti Istvánné, Az intézményen belüli anyagi és erkölcsi elismerés javítási lehetőségének vizsgálata – a minőségfejlesztés eszközeivel, Új Katedra, 2001. szeptember, 25.p.
  • Kállai Mária , A Comenius 2000 Közoktatási Minőségfejlesztési program és a pedagógia kapcsolatának felvillantása, Új Katedra, 2001. ápr., 29.p.
  • Kállai Mária , A Comenius 2000 Közoktatási Minőségfejlesztési Program I. Intézményi modelljének kiépítési feladatai, Comenius Hírlevél, 2001. december
  • Kállai Mária , A Szandaszőlősi Általános Iskola, Művelődési Ház és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény minőségfejlesztő tevékenységének bemutatása, Új Katedra, 2001. április, 11.p.
  • Kállai Mária, Egy speciálkollégium tanulságai, Új Katedra, 2001. szeptember, 20.p.
  • Kállai Mária , Jó tanácsok minőségbiztosítóknak, A Comenius Program Hírlevele, 2001. IV. október, 2. p.
  • Kállai Mária , Minőségbiztosítás a mai magyar közoktatásban, Új Pedagógiai Közlemények, Eötvös Lóránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet Kiadványai, Doktoranduszok bemutatkozása, A neveléstudományi doktoranduszok első országos konferenciája I, Bp. : ELTE BTK, Neveléstudományi Intézet, 2001, 281. p.
  • Kállai Mária, Pluralizmus, egységesség, szegregáció, integráció, differenciálás a mai magyar közoktatási rendszer minőségbiztosítási gyakorlatában, Új Katedra, 2001. ápr. 8 .
  • Rátkainé Hegedűs Ilona, Fejlesztés a „Nebuló 2”-vel , Tanító 2002. szeptember, 7. szám
  • Dr. Kállai Mária – Szász Edina, Az iskolavezetés jó gyakorlatai – iskola és versenyképesség, OKI 2006.
  • Molnár Anna: Ahány gyerek… (Szövegértés, szövegalkotás programcsomag alkalmazásának tapasztalatai) (TIOK projektkiadvány, 2006.)
  • Molnár Anna: A mentorálás tapasztalatai a kompetencia alapú programcsomag alkalmazása (TIOK projektkiadvány, 2006.)
  • Mezei Csilla: A partneri igény- és elégedettségmérés intézményi rendszere (Verlag Dashöfer 2006.)
  • Kobold Tímea: Testnevelés óra 3. osztályban (Tanító folyóirat 2007.)
  • Kondorné Fehér Anikó: Ének-zene óra 6. osztályban (Tanító folyóirat 2007.)
  • Szalainé Tóth Ibolya, Rátkainé, Hegedűs Ilona: A Lőrincz –féle komplex tantermi játékok a Szandaszőlősi Általános Iskola, Művelődési Ház és Alapfokú Művészetoktatási Intézményben (Új Pedagógiai Szemle 2009/8-9)
  • Bartáné Jáger Anikó – Nagy Balázsné – Papp Márta: Hallássérült gyerekek iterációjának folyamata (esettanulmány) (Tanító folyóirat
  • 2009/5.)
  • Szántó Piroska: Anyanyelvi–zenei helyesírás tanítása, diszgráfia kezelése (Tanító folyóirat 2009/9-10-11)
  • Hornyák Lászlóné: Differenciálásra épülő tanulásirányítás 2. osztályban (Tanító folyóirat 2009/1.)
  • Rátkainé Hegedűs Ilona: Projektmódszer alkalmazása (Tanító folyóirat 2009/1.)
  • Rátkainé Hegedűs Ilona – Szalainé Tóth Ibolya: A Lőrincz –féle komplex tantermi játékok a Szandaszőlősi Általános Iskola, Művelődési Házban (A változások kora 3.I. Akadémia 2009.)
  • Hornyák Lászlóné: Madarak és Fák Napja – témahét (Verlag Dashöfer 2011.)
  • Rátkainé Hegedűs Ilona: Projektmódszer (Verlag Dashöfer 2011.)
  • Széles Imréné: Irodalmi művek és autentikus szövegek feldolgozása az idegen nyelvi órákon (Verlag Dashöfer 2011.)
  • Mezei Csilla: Tanulószervezetünk (Verlag Dashöfer 2011.)
  • Szász Edina: Drogprevenciós foglalkozások (Verlag Dashöfer 2011.)
  • Pozderkáné Vitéz Edit: A játék mindig öröm (Verlag Dashöfer 2011.)
  • Czeglédi Karolina: Mérés-értékelési rendszer működtetése a Szandaszőlősi Általános Iskola, Művelődési Ház és Alapfokú Művészetoktatási Intézményben (Verlag Dashöfer 2011.)
  • Mezei Csilla – Pesti Istvánné – Szász Edina: Tanuló szervezet a tanulószervezet (Minőség és Megbízhatóság 2012/2.)
  • Szász Edina: Így használom a digitális taneszközöket… (IKT Mozaik, OFI 2010.)
  • google-share
Előző bejegyzés

Diákönkormányzat

Következő bejegyzés

Csengetési rend

Kattintson a képre a megtekintéséhez!

Keresés…

Kattintson a képre a megtekintéséhez!

SZANDASZŐLŐSI ALAPÍTVÁNYOK

Kattintson a képre a megtekintéséhez!

EFOP pályázataink

Határtalanul!

Kattintson a képre a megtekintéséhez!

E-ellenőrző és e-Ügyintézés

Ökoiskola

Ide kattintva az Ökoiskola híreit tekinthetik meg.

Idegen nyelvi kosár

Kattintson a képre a megtekintéséhez!

2020-2021-es tanév beiskolázási információk

Az iskolai hit- és erkölcstan oktatást szervező személyek

Menza menü

Kattintson a képre a megtekintéséhez!

Eltérő étkezésú tanulóink étlapja

Eseménynaptár

Kattintson a képre a megtekintéséhez!

Szandasuli Könyvtár

Kattintson a képre a megtekintéséhez!

Archívum

Ízelítő képgalériánkból

dscf7258 img_0069_0 dscf9908 P1430609 DSC_1238_ 5

Újabb versenyeredményeink

Kocsis Viktória kiemelkő eredménye a VIII. Országos Festészetversenyen

Közzétéve: 2021 márc 31

Szárnyaltak a „Dalolj OtthONLINE” Népdaléneklési verseny madárkái

Közzétéve: 2021 márc 04

Az Őszi olvasóverseny eredményei

Közzétéve: 2021 febr 23

Archívum

A tavaszi szünetig ennyi idő van hátra

days
-1
-3
hours
-1
-1
minutes
0
-5
seconds
-5
-9

Eseménynaptár

  • Calendars

Kategóriák

  • Általános információk (294)
  • Az iskolai hit- és erkölcstan oktatást szervező személyek (4)
  • Bázisintézményi hírek (9)
  • Beiskolázási információk (4)
  • Boldog Iskola (4)
  • Comenius project (8)
  • Diák-oldal (7)
  • Diákönkormányzat (3)
  • Digitális Témahét (2)
  • EFOP (1)
  • EFOP 1.8.5-17 Menő menzák az iskolákban (4)
  • EFOP 3.2.6-17 (4)
  • EFOP 3.3.7-17 (2)
  • EFOP-3.2.3-17 (26)
  • EFOP-3.2.5-17 (2)
  • Egyéb (20)
  • elismerések (13)
  • ERASMUS+ (14)
  • ERASMUS+ AMI (14)
  • ERASMUS+ Öko-Okos (1)
  • FŐOLDAL (1 544)
  • Galéria (430)
  • Határtalanul! (10)
  • Házi versenyek (1)
  • Idegen nyelvi kosár (18)
  • Idegen nyelvi versenyeredmények (28)
  • KIEMELT (35)
  • Letöltések (53)
  • Minősített Tehetséggondozó Műhely (9)
  • Művészeti Iskola (143)
  • Művház (28)
  • NTP pályázatok (6)
  • Ökoiskola (85)
  • Ökoiskola (8)
  • Pályázatok (16)
  • Segédanyagok (2)
  • Szandasuli könyvtár (2)
  • TÁMOP Pályázatok (7)
  • versenyeredmények (731)

Leglátogatottabb bejegyzéseink

Tombolajegyek vásárlási lehetősége meghosszabbítva április 30-ig!

No Responses.

TÁMOP 3.2.3/09/2

No Responses.

TÁMOP - 3.1.7 - 11/2-2011-0046

No Responses.

TÁMOP - 3.1.5 - 09/A-2-2010-0045

No Responses.
Készítette és tárolja: Webprodukt Studio
Accessibility
  • General

  • Resolution

  • Fonts

  • Color Contrast

  • Links

  • בניית אתרים קוד אנד רול
dddd MMMM d, yyyy
title