Kreatív történelem verseny 2. fordulójának kiírása

Mindenkinek köszönjük a beadott munkát, amik között nagyon színvonalas alkotások is voltak. A 2. forduló feladatai: Bármilyen téged érdeklő történelmi témában kellene elmélyülnöd! Erről a Téged érdeklő témáról lehet bemutatót tartani (ppt). Ehhez csatolni kell egy szöveges dokumentumot (word) , ahol diánként kell leírni azt, amit mondani szeretnél a diáról! Úgy tervezd a bemutatót, hogy…

Részletek

Negyedik adventi gyertyagyújtás

A negyedik adventi vasárnapon Nagy Imre diakónus lélekmelengető szavai után került sor az utolsó gyertya meggyújtására. Az ünnepi hangulatról a 4.a és a 3.b osztályosok műsora gondoskodott. Előző nap, szombaton a 4.a osztályosok ugyanezzel a műsorral Szolnokon, a Kossuth téri gyertyagyújtásnál kedveskedtek a közönségnek. Dicséret illeti a színvonalas műsor minden résztvevőjét, és köszönjük a felkészítő…

Részletek

Tizenkettő nem egy tucat! – pályázaton való részvétel

A (TP 100 000 858) Szanda Sziporka Tehetségpont (Szolnok) által benyújtott pályázatunkat elfogadták, így a Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége (MATEHETSZ) a TÁMOP-3.4.5-12-2012-0001 azonosító számú „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt keretében Tehetséggondozó médiaszakkört indítunk! A támogatás célja A támogatás célja, hogy a Tehetségpontokban és Tehetségsegítő Tanácsoknál felfedezett tehetséges fiatalokat és sikeresen működő tehetséggondozó programokat megismertessük a szélesebb…

Részletek

Pályaválasztási tanácsadás

Tisztelt Szülők!   A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Pedagógiai Szakszolgálat, mint köznevelési intézmény a 2013/2014. tanévtől ellátja a továbbtanulási, pályaválasztási tanácsadás pedagógiai szakszolgálati feladatot, melynek területén 2015 januárjától a szakmai kapacitás – és a szolgáltatási- kínálat bővül. A középfokú iskolákba történő jelentkezés, és a döntéshozatal sikeressége érdekében 2015. január 5-től lehetőséget biztosít az érdeklődő tanulóknak térítésmentes pályaválasztási…

Részletek

Mézeskalács sütés

A művészeti iskola zenés mozgásfejlesztő foglalkozásain résztvevő 1. osztályosok a mai napon mézeskalácsot készítettek a kézműves órák keretében. Megismerkedtek a tészta elkészítésével, kipróbálhatták a nyújtást, a forma kiszúrást, és a díszítésnél mindenki használhatta a fantáziáját. A táncteremben felállított gáztűzhelyekben  hamar megsültek a saját készítésű finomságok, melyekből haza nemigen került egy morzsa sem…

A Tarján Imre Fizika versenyen megyei II. helyezést ért el iskolánk csapata

A Verseghy Ferenc Gimnázium által szervezett Tarján Imre Fizika versenyen megyei II. helyezést ért el a Csikós Attila 8.a, Németh Lili 8.b, Papp Domán 8.b alkotta csapat. Ha ezek a gyerekek jövőre félvételt nyernek a gimnáziumba egy évig ösztöndíjban részesülnek. Felkészítő: Szabóné Dóra Mónika, Baráth Béla.

Részletek

48 óra szeretetben – 2014. december 14.

A „48 óra szeretetben” egy Szolnok városának ifjúságát megmozgató önkéntes, szociális akció, amelyhez iskolánk ebben az évben is csatlakozott. 8 lelkes nyolcadik osztályos diákkal (Markó Bernadett, Csikós Attila, Leskó Evelin, Kovács Franciska, Szabó Nóra, Bognár Boglárka, Dékány Lili, Bende Áron) osztogattunk a Hild téren a járókelő gyerekeknek az iskolánkba járó tanulók által összegyűjtött plüss állatokat…

Részletek

Mesterfokozatú pedagógusaink

A pedagógus életpályamodell bevezetése után első körben iskolánk négy pedagógusa szerzett jogosultságot a mesterfokozat megszerzésére. Az országos szinten kiválasztott első 100 fő között Hegyiné Mladoniczki Éva, az első 1.000 fő között Czeglédi Karolina, Király Eszter és Mezei Csilla kapott lehetőséget a minősítésre. Ők az elmúlt hónapokban részt vettek a felkészítő képzéseken, majd a sikeres minősítő…

Részletek

ÖRÖKÖS ÖKOISKOLA Címet adományoztak iskolánknak!

Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) éppen tízedik esztendeje szervezi meg az Ökoiskola és Örökös Ökoiskola című pályázatokat, az Emberi Erőforrások Minisztériuma és a Földművelésügyi Minisztérium támogatásával. Az ÖKOISKOLA cím azon nevelési-oktatási intézmények elismerése, amelyek intézményi keretek között átgondoltan, rendszerszerűen és mindennapi gyakorlatként, ún. „egész intézményes” megközelítésben foglalkoznak a fenntarthatóságra neveléssel: a környezeti és egészségneveléssel,…

Részletek